Identitate vizuala

Identitatea vizuala se impune si se manifesta prin toate aspectele sale: nume, semnatura vizuala (logo, logotip, slogan), site web, documente personalizate (mape de prezentare, carti de vizita, foi cu antet, brosura, etc), semnatura e-mail, newsletter, CD de prezentare, un ansamblu de reguli, recomandari de aplicare si dezvoltare a elementelor vizuale ale marcii. Toate aceste elemente reprezinta identitatea vizuala a companiei. 

Creare identitate, branding

Realizarea unei identitati vizuale (branding) este la fel de importanta, chiar daca vorbim de o companie mica sau mare. Suntem o companie de branding, iar pentru construirea unei identitati vizuale, oferim servicii precum: web design, logo design, bannere publicitare flash sau gif, design brosuri, flyere, pliante, cataloage, foi cu antet, plicuri personalizate, design carti de vizita, design mape de prezentare, semnatura e-mail, newsletter, CD de prezentare, etc. Brandul sau marca te ajuta sa te diferentiezi de concurenta ta.

Identitatea vizuala a unei companii este construită din elementele vizuale care reprezinta acel business: logo, site, design publicitar, design interior si exterior. Logo-ul este cel mai reprezentativ element de identitate vizuala, iar elementele ce il compun(simbol, font, gama de culori, slogan) sunt expresia grafica a identitatii. Sistemul de identitate vizuala este în general sintetizat intr-un manual de identitate a marcii - manual de brand.